ست سماور مسی 2 لیتری زغالی بدون سرب طرح قدیم قلمزنی ساخت زنجان

سماور مسی 2 لیتری ذغالی یکی از بهترین ظروف مسی موجود در سایت سوغات زنجان می باشد. که در اسرع وقت نوشیدنی های دلخواه شما را مهیا و آماده می کند.

مس و برنج فلزی است که برای تولید این محصول زیبا استفاده شده اند. قلمزنی انجام شده روی این این سماور چشم همه را به خود جلب کرده و مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربات دارد.این سماور مسی قلمزنی توانسته رضایت مشتریان را تا حد زیادی جلب کند.

مجموعه ی 5 تایی این سرویس سماور مسی، قابلیت جدا سازی قطعات سماور برای شستشو و دسته های چوبی تعبیه شده روی آن برای امر حمل و نقل، باعث راحتی کارها شده است.

از آنجایی که ظروف مسی رسانی خوب گرماست معمولا مدت زمان جوش آمدن آب در سماور مسی ذغالی، به صورت نرمال 10 الی 15 دقیقه طول می کشد.

طعم چایی در این سماور بسیار خوش طعم و مشام ما را با عطر و بوی چایی پر می کند. با انتخاب دقیق و هوشمندانه این سماور مسی بدون سرب، این محصول زیبا کمک شایانی در آشپزخانه برای شما خواهد بود.

 

سماور مسی 2 لیتری طرح قدیم

از زیبایی چشم نواز ظروف مسی علی الخصوص سماور مسی که طراحی دکور خانه و محل کار شما را به شکل فاخر و اعیانی در می آورد و با طرح های دست ساز و قلمزنی های ریز و دقیق توجه همه را به خود جلب می کند.

از همه این ها بگذریم باید از خواص این محصول که هنر دست هنرآفرینان زنجانی است نیز مطالب مهمی را در اختیار شما قرار دهیم.

سماور مسی در مهمانی ها، جشن ها و سایر مراسمات مهم دست راست شماست😉. و کمک بزرگی برایتان به حساب می‌آید. از این رو که حجم قابل توجهی از آب جوش را برای شما فراهم می کند. و حتی وقتی مهمان ناخوانده ای درب منزل شما را بزند دیگر نگران چای تازه دم نیستید چرا که آب جوش شما همیشه حاضر است😘.
ناگفته نماند آبی که در سماور مسی جوشانده شود با آبی گه در کتری های برقی یا سماور در سایر جنس ها بسیار فرق می کند. یون ها و املاحی که از مس موجود در سماور مسی درون این آب پخش می شود خاصیت آب را تغییر داده و همین از بزرگترین امتیاز مثبت استفاده از سماور مسی است. چون این املاح و یون ها از مواد ضروری مورد نیاز بدن به شمار می روند که به راحتی و بدون نیاز به قرص و دارو و با استفاده از سماور مسی وارد بدن می شوند و ایمنی(سلامت) بدن را تامین و تنظیم می کنند.
شما هم از این ظروف پر خاصیت غافل نشوید😍.

 

قیمت و مشخصات سماور مسی 2 لیتری ذغالی زنجان

اطلاعات دقیق این سماور مسی 2 لیتری به شرح زیر است. ابعاد مشخص شده نشان دهنده ی دقت و ظرافت محصول تولید شده را نشان می دهد که بسیار جذاب و دیدنی است.

  • وزن کلی : 2.942 گرم
  • وزن سماور : 1.942 گرم
  • ارتفاع با قوری : 50 سانتی متر
  • عرض : 30 سانتی متر

افراد متقاضی از بابت هزینه ای که صرف خرید سماورهای مسی موجود درسوغات زنجان می کنند آسوده خاطر باشند. این اثر زیبا از دوسال گارانتی تعویض برخوردار است. به شرطی که در اصول و نگهداری آن کوشا باشیم .

اتصال شیر آب و دسته های این سماور مسی قلمزنی شده، پیچی بوده و از هیچگونه سربی درون آن استفاده نشده است. با توجه به ویژگی های بیان شده قیمت سماور مسی 2 لیتری بسیار مناسب و بصورت عمده به فروش می رسد.

 

خرید سماور مسی 2 لیتری قلمزنی طرح هخامنشی سوغات زنجان

سماور مسی مدل توپی طرح هخامنشی با 2 طرفیت 2 لیتری که دارد، یکی از پرفروش ترین محصولات سوغات زنجان است که محصول انتخابی تعداد زیادی  از عزیزان علاقمند به ظروف مسی زنجان می باشد. و امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده است.

ماندگاری و مقاومت بالای سماور در کنار ظاهر ظریف و زیبایش باعث رضایت خریداران این سماور درجه یک شده است.

افراد متقاضی برای خرید می توانند به راحتی اقدام کنند. برای سفارش عمده و تکی در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته ست سماور مسی 2 لیتری زغالی بدون سرب طرح قدیم قلمزنی ساخت زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/samovar-2-liter-copper-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)